wtorek, 2 kwietnia 2013

o czym i dla kogo

Długo zastanawiałam się czy założenie bloga o wnętrzach to dobry pomysł. Zwłaszcza że w dzisiejszych czasach internet przepełniony jest tego typu stronami.
 
Decyzję podjęłam niedawno, gdy po raz kolejny zapytano mnie, co zrobić by w nowo projektowanym domu niczego nie przeoczyć.
Od momentu gdy zaczęłam studiować architekturę, takie pytania pojawiały się w moim życiu bardzo często. Za każdym razem próbowałam wytłumaczyć na co należy zwrócić szczególną uwagę, czemu poświęcić więcej czasu, a bez czego nie da się komfortowo żyć.
 
Jednak nie da się w ciągu godziny ustalić wszystkich szczegółów. Z czasem zaczęłam recytować zasady urządzania, ale wiedziałam że nie dam rady przekazać wszystkiego w tak krótkim czasie, a już na pewno mój rozmówca nie zapamięta więcej niż połowę rozmowy.
 
Stąd właśnie pomysł na zebranie wszystkich istotnych spraw związanych z projektowaniem, w jednym miejscu.
I nie ważne, czy dopiero planujesz zakup mieszkania lub budowę domu, czy już jesteś na etapie urządzania.
 
Postaram się, by każdy kto odwiedzi mojego bloga, znalazł odpowiedź i poczuł ulgę, że krok po kroku sam zaprojektuje swoje własne M.
 
Zapraszam zatem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz